beccou

Londoner

Kategori: Allmänt

halluuuuuuu idag har jag haft en aaaaslång dag är helt slut!!! Har varit på British Museum vilket sög väldigt hårt.... Sen mötte jag Johan och vandra runt lite här och var runt Oxford Street. Sen vi tog en bärtzzz at the pub och åt nachos mumsi!!
 
                               
                                                 
                                            
 
JUSTE GICK FÖRBI DET RITZ!!!!! SÅ JÄVLA TUGNT, BLIR ALLTID LIKA GLAD NÄR JAG SER DET!! FICK TYVÄRR INTE SE ANNA SCOTT ELLER WILLIAM THACKER HEHE
 
                                            
 
 
                                                                                                                      jag och mina homies
 

Kommentarer

  • matiii säger:

    hahaha asssååå rebecca saknar dig. hejdå din prutt

    2012-09-28 | 12:35:21

Kommentera inlägget här: